عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 14 اسفند 1400
بازدید : 161
نویسنده : mozhgan

دندان ها، نقش مهمی را در زیبایی چهره و لبخند ما ایفا می کنند. داشتن دندان های یک دست و سفید، نقش وِیژه ای در اعتماد به نفس و گسترده بودن روابط اجتماعی ما دارد. کامپوزیت ونیر، یکی از راه کارهایی است که به کمک آن، شما قادر خواهید بود صاحب دندان های سفید و زیبای دلخواه خود شوید.

بیشتربخوانید... ارتودنسی چیست؟

کامپوزیت ونیر چیست؟

کامپوزیت دندان، نوعی متریال دندان پزشکی بوده که برای درمان مشکلاتی از قبیل اصلاح بد رنگی دندان ها، ترمیم دندان هایی با شکستگی و پوسیدگی جزئی و برطرف کردن سیاهی دندان ها، استفاده می شود. استفاده از کامپوزیت ها، می تواند با ایجاد کمترین میزان از مشکلات و عوارض جانبی، شما را به ظاهر دلخواهتان برساند. کامپوزیت های ونیر، روکش هایی هستند که برای زیبا سازی و اصلاح طرح لبخند، استفاده می شوند. جنس کامپوزیت های ونیر از مواد کامپوزیتی پلاستیکی است. کامپوزیت های ونیر از موادی هم رنگ دندان ها ساخته می شوند. هزینه انجام کامپوزیت ونیر، به طور معمول از هزینه کاشت لمینیت های دندان، ارزان تر است.

بیشتربخوانید... متخصص جراحی دهان ، فک و صورت کیست

کامپوزیت ونیر چگونه انجام می شود؟

اول از همه دندان های شما توسط دندان پزشک در کلینیک دندانپزشکی جنت آباد بررسی و معاینه می شوند. در صورتی که دندان ها و لثه ها مشکلی داشته باشند، ابتدا باید آن مشکل برطرف شده و سپس نسبت به انجام کامپوزیت اقدام کرد. برای قرار گیری روکش های کامپوزیت ونیر، باید سطح دندان ها کاملا تمیز باشند. به همین منظور، دندان پزشک سطح دندان ها را شست و شو داده و سپس به کمک چسب های مخصوصی، روکش های کامپوزیت ونیر را بر روی دندان ها قرار می دهد. در انجام کامپوزیت ونیر، باید از موادی استفاده شود که رنگی طبیعی داشته باشند و جلب توجه نکنند. دندان پزشک، این مواد را بر روی دندان قرار داده و به آن ها فرم می دهد.

بیشتربخوانید... اورژانس ارتودنسی

کامپوزیت های ونیر برای اصلاح چه مواردی استفاده می شوند؟

  • ترمیم دندان هایی با شکستگی های کم و جزئی
  • اصلاح بد رنگی دندان ها
  • اصلاح بد فرمی جزئی در دندان ها
  • اصلا و ترمیم ترک خوردگی های موجود بر سطح دندان ها
  • پر کردن فواصل کم و جزئی که مابین دندان های شما ممکن است وجود داشته باشند.

منبع: orthoinfo.ir

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com