عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 5 دی 1400
بازدید : 261
نویسنده : mozhgan

برای رسیدن به موفقیت در کاشت ایمپلنت دندان باید شرایط لازم را برای قرارگرفتن ایمپلنت داخل استخوان فک و فیکس شدن و جوش خوردن ایمپلنت فراهم کرد، بدین منظور باید مدت زمان به خصوصی را برای جوش خوردن ایمپلنت تیتانیومی به آن اختصاص داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

برای نائل شدن به هدف فیکس شدن مناسب ایمپلنت باید در مواردی، دقت های لازم را به عمل اورد، همچون : تغییرات در فرم ایمپلنت دندان، مواد به کار برده در ساخت ایمپلنت دندان، تحریک تولید استخوان لازم و جوش خوردن دقیق ایمپلنت.

زمان لازم برای درمان ایمپلنت دندان تقریبا ۲-۳ جلسه می باشد که نباید میان آن ها فاصله بیفند تا بتوان تاج را هم روی ایمپلنت دندان سوار کرد.

بیشتربخوانید... لمینت دندان های پایین

قبل از به وجود امدن روش درمان ایمپلنت، افرادی که دندان های خود را به هر دلیل از دست می دادند، می بایست از دندان مصنوعی استفاده می کردند.

در واقع قبل از درمان با مشکلاتی همچون مشکل در تکلم و تغذیه روبرو می بودند و پس از درمان نیز با مشکلات ناشی از دندان مصنوعی مواجه می شدند.

همچنین از لحاظ هزینه نیز برای دندان های مصنوعی تقریبا هزینه ای با روش حال حاضر یعنی ایمپلنت دندان صرف می کردند.

در حال حاضر با پیشرفت علم دنداپزشکی و ابداع روش ایمپلنت دندان برای جبران دندان های از دست رفته و یا شکسته و همچنین حل شدن مشکلات ناشی از بی دندانی، حل این مشکل برای بیماران بسیار آسان و در عین حال پیشرفته شده اند.

بیشتربخوانید... لمینت دندان پر شده

به طور مثال افرادی که دندان های خراب دارند و پوسیدگی آن ها به حدی است که دندان آن ها دیگر قابل استفاده نیست، در این موارد احتیاجی به نگرانی برای بیمار نیست و به سادگی می توان این مشکل را با درمان ایمپلنت حل کرد. مزیت ایمپلنت عاری بودن از عوارض و مشکلات احتمالی است. اما اگر بخواهیم در رابطه با هزینه کاشت ایمپلنت دندان صحبت کنیم، باید گفت هزینه ایمپلنتبستگی به عوامل مختلفی دارد. متخصص ایمپلنت می تواند در این رابطه به صورت دقیق به شما اطلاعات لازم را بدهد.

منبع

 





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com