عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 2 آذر 1401
بازدید : 288
نویسنده : mozhgan

اسکراب لب قادر است تا لایه های مرده پوست لب را از سطح لب جدا کرده و ظاهری زیباتر به لب ببخشد. لب ها در زیبایی چهره نقش اساسی دارند، این امکان وجود دارد که شما از گران ترین رژلب های موجود در بازار نیز استفاده نمایید اما همچنان لب های شما پوسته پوسته شود. برای رفع این مورد عموما پیشنهاد می شود که از اسکراب لب استفاده نمایید.  

بیشتر بخوانید:

آشنایی با چند اسکراب لب خانگی:

1.اسکراب لب عسل و روغن نارگیل:

این اسکراب لب به همراه شکر قهوه ای که در ساختار خود دارد می تواند یک منبع فوق العاده برای آنتی اکسیدان باشد. همچنین اسکراب فوق می تواند اسید های چرب مورد نیاز پوست را فراهم نموده و باعث تقویت پوست لب شود.

2.اسکراب لب با پودر کاکائو:

اسکراب لب خانگی فوق موجب می شود تا لب ها بسیار درخشان تر به نظر برسند. همچنین از آنجا که دارای آنتی اکسیدان های زیادی است، از لب در مقابل رادیکال های آزاد محافظت می کند. این اسکراب دارای عصاره وانیل است، به همین دلیل می تواند از پیر شدن لب و پوست آن جلوگیری نماید. روغن زیتون: ۲ قاشق غذاخوری

3.اسکراب لب آبلیمو:

لیمو به صورت کلی می تواند یک اسکراب خانگی خوب محسوب شود که لایه های مرده پوست را به خوبی جدا کند. امروزه از آبلیمو به عنوان شاداب کننده پوست لب نیز استفاده می شود.

بیشتر بخوانید ... جوش های زیر پوستی پیشانی

 ۴- اسکراب لب نعناع:

در ساختار این اسکراب لب، از عصاره نعنا و روغن هسته انگور استفاده می شود. عصاره نعنا باعث می شود تا لب ها به صورت برجسته تر نمایش داده شوند. همچنین روغن هسته انگور باعث می شود تا گردش خون راحت تر و بیشتر شود لذا لب ها پررنگ تر به نظر می رسند.

منبع: مجله بیمارستان





:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com