عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 4 آبان 1400
بازدید : 319
نویسنده : mozhgan

ارتودنسی شفاف و نامرئی یکی از پر طرفدارترین انواع ارتودنسی دندان به شمار می آید. محبوبیت این ارتودنسی به دلایل مختلفی است. یکی از سوالاتی که مردم از ارتودنتیست ها می پرسند این است که چقدر طول می کشد تا دندان هایم با ارتودنسی شفاف و نامرئی Invisaling  مرتب شوند. اگر این سوال را از بهترین متخصص ارتودنسی در کرج و تهران بپرسید اینگونه به شما پاسخ خواهد داد: برای موارد ساده 12 تا 18 ماه و برای موارد پیچیده تر 24 ماه یا کمی طولانی تر بسیار موثر است.

مشاوره اولیه 

در مشاوره اولیه همه چیز در مورد ارتودنسی نامرئی به شما توضیح داده خواهد شد. آنها این برنامه را به اضافه هزینه ارتودنسی به شما پیشنهاد می دهند و انتظار دارند که درمان نزدیک به زمان برآورد شده به نتیجه مطلوب برسد. اگر شما از این دستگاه متحرک ارتودنسی درست استفاده کنید و هیچ کدام از قرار ملاقات خود را به تاخیر نیندازید برنامه به درستی پیش خواهد رفت.

آیا  سن افراد در استفاده ازارتودنسی Invisalign مهم است؟

به طور معمول این ارتودنسی برای افرادی که بلوغ استخوانی خود را پشت سر گذاشته اند استفاده می شود نه برای ارتودنسی کودکان . اما هیچ محدودیتی برای بزرگسالان و میانسالان ندارد.

آیا شما می توانید به اندازه لازم از این ارتودنسی استفاده کنید؟

در ابتدا و قبل از تصمیم گیری برای انتخاب این نوع ارتودنسی نامرئی بیماران باید سوالاتی را از خوشان بپرسند. آنها باید از خودشان بپرسند : آیا من به اندازه کافی در تصمیم گیری خود برای استفاده از نگهدارنده ها 22 تا 23 ساعت در روز مصمم هستم؟ آنها باید از خودشان مطمئن باشند که نکات ضروری را در استفاده از این ارتودنسی بکار می برند. بیماران باید نگهدارنده ها را تنها برای خوردن و نوشیدن و مسواک زدن از دهان خود خارج کنند.

بیشتربخوانید... ارتودنسی دندان رایگان

مزایای ارتودنسی شفاف و نامرئی

 این نوع درمان ارتودنسی بسیار جذاب است زیرا روشن و تقریبا نامرئی است. در فیلم یا عکس تشخیص داده نمی شود. با استفاده از این ارتودنسی نیازی ندارید که در رژیم غذایی خود تغییراتی بدهید. یکی از مزایای اصلی این ارتودنسی همین است. زیرا در سایر بریس ها ( دستگاه های ارتودنسی ) غذاهای چسبناک و سخت باید از لیست غذا های روزانه شما حذف شود. این به این دلیل است که ممکن است براکت ها یا سیم قوس دار ارتودنسی شما بشکند. اما با استفاده از ارتودنسی شفاف و نامرئی دیگر شما ناچار نیستید چیزی را از لیست غذایی خود حذف کنید. تنها کافی است این ارتودنسی متحرک را از دهان خود خارج کنید و هر چیزی که دوست دارید بخورید.





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com