بهترین هتل های استانبول کدام‌اند؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 19 ارديبهشت 1403
بازدید : 10
نویسنده : mozhgan

هتل بارسلو استانبول، هتل کنراد استانبول بسفوروس، هتل گرند حیات استانبول، هتل رادیسون بلو استانبول شیشلی، هتل رنسانس پولات استانبول، هتل الیت ورد استانبول، هتل اینترکنتیننتال استانبول و هتل گرند جواهر استانبول از بهترین هتل های استانبول محسوب می‌شوند. این هتل‌ها براساس نظرات مسافران و همچنین بررسی بهترین سایت‌های رزرو هتل مانند بوکینگ و تریپ ادوایزر انتخاب شده‌اند تا بهترین هتل 5 ستاره استانبول را با نظر و سلیقه خودتان پیدا کنید و در نهایت با تور گردشگری به این شهر زیبا سفر کنید.

هتل بارسلو استانبول (Hotel Barceló Istanbul)

شاید بتوان یکی از بهترین هتل های استانبول را از نظر دسترسی به جاهای دیدنی استانبول، هتل بارسلو استانبول دانست! زیرا این هتل با میدان تکسیم فقط به اندازه 10 دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد و همان‌طور که می‌دانید، میدان تکسیم یکی از مهم‌ترین و توریستی‌ترین مکان‌های استانبول محسوب می‌شود. هتل بارسلو استانبول با 270 اتاق در انواع و مدل‌های مختلف توسط طراحی مشهور تزیین شده و از نظر تنوع نما، دکوراسیون، تعداد اتاق‌ها و... توانسته بیشتر سلیقه‌ها را پوشش دهد.

هتل بارسلو استانبول با امکاناتی مثل مرکز تناسب‌اندام، سونا، جکوزی، حمام ترکی و اسپا رضایت مشتریان را فراهم کرده و به‌ همین علت هم جزو بهترین هتل های استانبول از نظر مسافران شناخته می‌شود. از آنجایی هم که این هتل فاصله چندانی با خیابان استقلال ندارد، شما می‌توانید با اقامت در آن از جاهای دیدنی که در این خیابان مهم شهر استانبول قرار گرفته، بازدید کنید و اقامت و سفر خاطره‌انگیزی را برای خود بسازید

هتل کنراد استانبول بسفوروس (Conrad Istanbul Bosphorus)

از مزایای اقامت در این هتل می‌توان به محل قرارگیری آن در نزدیکی اماکن دیدنی استانبول مثل کاخ دولما باغچه، موزه ملی نقاشی، موزه نیروی دریایی، موزه نظامی استانبول و کاخ ایلامور اشاره کرد. هتل کنراد استانبول بسفوروس در نزدیکی پارک ییلدیز قرار دارد که می‌توان نتیجه گرفت پنجره‌های طبقات بالایی اتاق‌هایش، مشرف به فضای سبز و نمایی زیبا از بسفوروس هستند. این هتل با 14 طبقه، یکی از هتل های خوب استانبول محسوب می‌شود که بیش از هر چیزی، پرسنل فوق‌العاده مهمان‌نوازش توجه مسافران را به خود جلب کرده است.

علاوه‌بر آن، هتل کنراد استانبول بسفوروس با 3 زمین تنیس و امکانات اسپا، خدمات رفاهی مناسبی را فراهم آورده و حتی برای مسافرانی هم که با فرزندان خود به این هتل می‌آیند، خدمات مختص به کودکان ارائه می‌دهد. به همین علت هتل کنراد در سال‌های 2015 تا 2017 به‌عنوان هتل برتر و پیشروی شهر، جایزه‌های مختلفی را به دست آورده است. این هتل به‌دلیل نزدیکی‌اش به ایستگاه متروی ییلدیز (Yıldız) کار رفت‌وآمد را بسیار راحت کرده است و می‌توانید به نقاط مختلف استانبول با حمل‌ونقل عمومی دسترسی آسانی داشته باشید.

سایرمقالات... راهنمای سفر به استانبول ترکیه




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com